tirsdag 19. januar 2016

Disclosure - Omen ft. Sam Smith



Det er visst ikke så lett å blogge når man er student. </studentover>

Så, vi visste allerede at jeg liker Disclosure.  Og vi visste at jeg liker Sam Smith. Og vi visste IHVERTFALL at jeg ELSKER Disclosure SAMMEN MED Sam Smith! Så når det dukket opp enda et samarbeid mellom disse to - ja, da visste vi at det kom til å falle i smak :) 

Jeg fikk også kjæresten min overbevist om denne fantastiske sangen, da vi var på ferie sammen i fjor sommer. Mye bilkjøring = mye digg musikk.

Åhh, denne minner meg om sommeren <3

3 kommentarer:

  1. Dette var spennende. Dette er ganske langt unna min type sjanger (det er noe med vokaler i denne sjangeren generelt som jeg syns blir for svultstig, ofte nasalt og nesten sutrete) men så sitter jeg her da. Og digger det! Haha. Det er gøy. Jeg liker når det skjer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ida Marie: Jeg forstår hva du mener med at vokalen ofte blir litt "sutrete" i sjangeren, jeg føler det er mye melankoli ute og går. Litt ulogisk egentlig, siden selve musikken ofte er veldig livat, eller hvordan jeg skal forklare det. Men vet du, det er svært lite som overgår det å bli positivt blown away av musikk :) Jeg går aldri lei den sangen her. Aldri! Jeg går vel generelt aldri lei av Disclosure, da. Hjerte <3

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett